Reklamace a Servis

jak postupovat v případě reklamace, servisu nebo garanční prohlídky výrobků

Reklamace, servis, garanční prohlídky výrobků: 

1. Zavolejte nám nejprve na naší informační linku 774 964 337 nebo napište e-mail na adresu eshop@azmedica.cz a popište váš problém.

2. Vyčkejte pokynů, kde vám sdělíme jak daný problém vyřešit nebo jakým způsobem dále postupovat a jak případně výrobek zaslat.

Adresa pro doručení výrobků na opravu, výměnu nebo garanční prohlídku:

Pobočka Zásilkovny: Lenka Houžvičková, Trafika v České spořitelně, Pražská 110, Kostelec nad Černými lesy

Doklady potřebné k vyřízení servisu nebo reklamace:

  1. Popis závady nebo požadovaného servisného úkonu
  2. Kopie dokladu o koupi nebo číslo objednávky
  3. Kontaktní údaje (jméno, mobilní telefon, email)
  4. Vyplněný reklamační formulář (v případě reklamace)

 

Formulář k uplatnění reklamace: ZDE

 

Zasílané zboží musí být vhodně zabaleno proti poškození.

 V žádném případě nám zboží neposílejte bez předchozí VZÁJEMNÉ komunikace !!!