Reklamace a Servis
jak postupovat v případě reklamace, servisu nebo garanční prohlídky výrobků
Reklamace, servis, garanční prohlídky výrobků:
1. Zavolejte nám nejprve na naší informační linku 774 964 337 nebo napište e-mail na adresu eshop@azmedica.cz a popište váš problém.
2. Vyčkejte pokynů, kde vám sdělíme jak daný problém vyřešit nebo jakým způsobem dále postupovat a jak případně výrobek zaslat.
Adresa pro doručení výrobků na opravu, výměnu nebo garanční prohlídku:
Pobočka Zásilkovny: Lenka Houžvičková, Trafika v České spořitelně, Pražská 110, Kostelec nad Černými lesy
Doklady potřebné k vyřízení servisu nebo reklamace:
- Popis závady nebo požadovaného servisného úkonu
- Kopie dokladu o koupi nebo číslo objednávky
- Kontaktní údaje (jméno, mobilní telefon, email)
- Vyplněný reklamační formulář (v případě reklamace)
Formulář k uplatnění reklamace: ZDE
Zasílané zboží musí být vhodně zabaleno proti poškození.